Leveringen

Indien het artikel op voorraad is, wordt uw bestelling altijd binnen 3 werkdagen verzonden. Wij kunnen u geen ‘next day delivery’ garanderen, maar wel dat wij zo snel mogelijk leveren.

Als u groter meubilair bestelt (bijvoorbeeld: een zetel), nemen wij via e-mail of telefoon contact met u op om de bezorg- en bezorgkosten af ​​te spreken.

De reguliere bezorgkosten voor België en Nederland bedragen € 5,95.
Bij bestellingen boven de € 100,00 is de bezorging gratis.

Als u nog vragen heeft over de levering, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail, telefoon of Instagram.

Retourneren

Niet helemaal tevreden met uw aankoop? U heeft de mogelijkheid om uw online bestelling binnen 14 kalenderdagen vanaf de datum van ontvangst te retourneren. De klant is verantwoordelijk voor het dekken van de retourkosten, inclusief eventuele douanekosten. Koop een verzendlabel met track & trace code bij een koeriersdienst naar uw keuze, wij verstrekken namelijk geen retourlabel. Wees zeker dat u een verzendbewijs met track&trace-code heeft. Verloren retourzendingen zonder verzendbewijs komen niet in aanmerking voor een terugbetaling.

Inklapbare content

Hoe retourneer ik een artikel?

Niet helemaal tevreden met je bestelling? Of misschien de verkeerde maat gekocht? U kunt uw bestelling binnen 14 kalenderdagen retourneren.

1. Informeren
Neem contact met ons op via e-mail om ons te informeren over de bestelling. Zorg ervoor dat u het bestelnummer vermeldt en welk product u retourneert.

2. Verpakking
Verpak het product veilig om schade te voorkomen.


3. Verzending
Verzend het naar het dichtstbijzijnde postkantoor met track & trace-code naar het volgende adres.
Aldestraat 59, 3500 Hasselt.

LET OP: de verzendkosten zijn voor uw rekening.

4. Terugbetaling
Zodra wij uw pakket hebben ontvangen en gecontroleerd, starten wij met de terugbetaling. Wij zullen u per e-mail over dit proces informeren.



Hoeveel kost het om een ​​artikel te retourneren?

De retourkosten, inclusief eventuele douanekosten, zijn voor rekening van de klant. Koop een verzendlabel met track & trace code bij een koeriersdienst naar keuze. De kosten zijn afhankelijk van de verzendmethode en het bedrijf dat je kiest. Wij verstrekken geen retourlabel. Verloren retourzendingen zonder verzendbewijs met track & trace code worden niet terugbetaald.

Kan ik een artikel ruilen?

Helaas faciliteren wij geen uitwisselingen. Als u de maat of kleur van een artikel wilt wijzigen, retourneer dan het product en plaats een nieuwe bestelling. Houd er rekening mee dat voor het vervangende artikel een nieuwe betaling vereist is. De terugbetaling voor het geretourneerde artikel wordt verwerkt zodra de retourzending naar tevredenheid is afgerond en aan alle gespecificeerde retourvoorwaarden is voldaan.

Kan ik een online gekocht artikel in de winkel ruilen, en andersom?

Het ruilen van een online gekocht artikel is mogelijk in onze fysieke winkels. Wel zul je ons via e-mail op de hoogte moeten stellen van de omruiling, zodat wij onze medewerkers erover kunnen informeren.
Neem zeker het bestelnummer mee naar de winkel.

Artikelen die in de winkel zijn gekocht, kunnen niet via de online procedure worden geretourneerd. U zult naar de winkel moeten gaan waar het artikel is gekocht.

Is mijn retourpakket succesvol ontvangen?

U ontvangt een e-mail zodra wij de verwerking van uw retourzending in ons distributiecentrum hebben voltooid. Vervolgens zullen wij binnen 14 kalenderdagen overgaan tot terugbetaling. Zorg ervoor dat u de track & trace-code van uw pakket bijhoudt, als bewijs van verzending. Deze maatregel biedt verzekeringsdekking in geval van mogelijk verlies van het pakket